مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-19سياسي

امامی راد: رژیم صهیونیستی فرعون صفت در سراشیبی سقوط است 


نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این جنگ نابرابر قطعا پیروزی از آن جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی و فرعون صفت کودک کش جعلی در سراشیبی سقوط است.

- نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این جنگ نابرابر قطعا پیروزی از آن جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی و فرعون صفت کودک کش جعلی در سراشیبی سقوط است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امامی راد در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: بار دیگر طرفداران ناامنی کشور با دستان پلید مزدوران خائنشان در شبیه خون ناجوانمردانه 11 تن از حافظان امنیت مان را در مقر انتظامی راسک به شهادت رساندند؛ شهید حمید رضایی امین افتخاری از حوزه انتخابیه اینجانب بود، رفیقی از محله قدیمی مان، محله حاج نصیر چناران که دیروز بر روی دستان همشهریان غیور ولایتمدارم سبک بالانه تشییع و در جوار خیل شهیدان آرام گرفت.

ضمن محکومیت این حرکت تروریستی شناسایی دستگیری و مجازات عاملان کثیفش توسط دستگاه های امنیتی کشور مورد انتظار است.

وی در ادامه اظهار کرد: در هفتاد و پنجمین سالگرد اعلامیه به اصطلاح حقوق بشر بیش از 12 ماه است مسلمانان فلسطین در غزه و کرانه باختری با اینکه هر روز شاهد به خاک و خون کشیده شدن عزیزانشان هستند این استفهام بزرگ را رقم زدند که چرا با این همه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامی راد: رژیم صهیونیستی فرعون صفت در سراشیبی سقوط است 

امامی راد: رژیم صهیونیستی فرعون صفت در سراشیبی سقوط است